avgrundensdjup

Direktlänk till inlägg 18 mars 2014

Tillsammans är vi starka

Av Tala Skriva - 18 mars 2014 13:59

Ett ensamt barn vid en stor lekpark

Tårfyllda ögon 

Isande kyla som blåser förbi

Slag, knuffande och hårda ord

Utanförskap, illa behandlad och dåligt självförtroende


Välkommen till Sveriges förskolor och skolor, där barn utsätts för mobbning varje dag!

Var med och bekämpa mobbningen i svenska skolor så fler går säkra och slipper uppleva en tung skoltid med utanförskap, dåligt självförtroende och retningar

För vi vill att våra barn ska trivas i förskolan och skolan utan att behöva bli mobbade

Tillsammans är vi starka och kan förhindra mobbningen i god tid!


Vi vill förändra världen och låta alla barn vara säkra i skolan! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tala Skriva - 2 maj 2014 15:30

Kaptitel 13 – Studenten och oväntad bekräftelse   Idag är dagen då jag tar studenten, mitt hjärta bultar ovanligt snabbt. Jag står i mina egna tankar. Runt omkring mig står mina kompisar, redo att springa ut till musiken och slänga upp våra...

Av Tala Skriva - 2 maj 2014 13:30

Kapitel 12 – Guld eller Silver?   Ut på planen för att värma upp, har redan tränat mig svettig i en timme. Idag gäller det, sista matchen för säsongen, idag är det vinna guld eller silver som gäller. Men oavsett vilket pris vi får så kommer...

Av Tala Skriva - 1 maj 2014 14:00

Kapitel 11 - Funderingar   Hur kunde mitt liv bli såhär? Knappt en vecka innan studenten står jag nu helt förvirrad, match om en dag, den avgörande matchen. Kärleken helt åt helvete, hur kunde jag säga och göra så mot Edvin? Men och andra sidan v...

Av Tala Skriva - 1 maj 2014 13:15

Kapitel 10 – Ett förlåt, räcker det?   Knappt en vecka kvar till studenten, vår studentvecka har börjat nu. Men eftersom jag är hockeyspelare och ska spela om guldet om två dagar så dricker jag ingen sprit denna vecka. Jag har aldrig varit ...

Av Tala Skriva - 30 april 2014 18:00

Kapitel 9 – Martin styr upp   Martin är på väg hem till Edvin som bor på Lidingö, Martin är Jacobs kompis från Bromma laget. Martin har pratat i telefon med Jacob några gånger och har fått höra hur Edvin har bett sig mot honom, vilket har f...

Ovido - Quiz & Flashcards