avgrundensdjup

Alla inlägg under november 2013

Av Tala Skriva - 26 november 2013 13:21

Jag är född på 1970-talet, i hippiekulturens tidevarv. 1991tog jag studenten efter att ha skrivit större delen av mitt specialarbete på skrivmaskin. Som uppvuxen med dylika stenåldersattiraljer har jag mycket att lära mig om den nya tekniken. Kort och gott är jag skriv- litteratur- och religionsnörd. Som sådan utbildade jag mig till journalist och folkhögskollärare i svenska och religion. Nu arbetar jag som lärare på Lunnevads folkhögskola och med nättidningen Grannskapet. Jag är gift med en datalärare och stor vän av ny teknik och har tre bok- och filmnördar till barn.

/Jamilia 

Av Tala Skriva - 26 november 2013 13:20

Hej! En fotonörd här vid namn Lulia. 

Mitt största intresse är att fotografera på min fritid samt skriva noveller/berättelser. 

Är 19 år gammal och pluggar på en folkhögskola. Min dröm är att bli yrkesfotograf, jobba med någon tidning och publicera bilder där med olika teman. Älskar att fota vatten och landskap samt porträtt bilder på barn och vuxna. 

Har en egen fotosida där jag lägger upp bilder som jag tar. 

Fotar med Canon EOS 1100D samt extra objektiv ibland och fjärrutlösare, stativ , extra blixt och extra minneskort. 

Följ mig gärna genom min resa att bli fotograf.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards